خانه بروز 1333 روز پیش 4 دقیقه
بازدید 331 بدون دیدگاه

راهنمای خرید بهترین دستگاه آبمیوه گیری

دستگاه های آبمیوه گیر از جهات مختلف قابل بررسی هستند که در ادامه مورد به مورد به آنها اشاره می کنیم تا در نهایت با بررسی هر آبمیوه گیر از این ابعاد، بهترین آنها را شناسایی کنید.

قدرت موتور:

دستگاه های مختلف ابمیوه گیری قدرت موتور متفاوتی دارند، آنهایی که قدرت موتورشان خوب است بالاتر از ۵۰۰ وات قدرت دارند، هرچند که باید در عمل آن را بررسی کرد.

اگر دستگاه قدرت موتور بالایی نداشته باشید به محض انداختن چند میوه قدرت دستگاه گرفته می‌شود و ناچارید که کم کم میوه ها را به داخل آن بیاندازید و مراقب باشید که دستگاه تحت فشار قرار نگیرد.

صدای دستگاه:

معمولا هرچه قدرت موتور بیشتر باشد صدای دستگاه هم بیشتر است، با این حال برخی با صدای زیاد دستگاه مشکل دارند و برخی هم برایشان مهم نیست، اگر جز افرادی هستید که صدای دستگاه برایتان خیلی مهم است بهتر است بررسی کنید که دیگران در مورد صدای دستگاه چه می گویند.

قدرت آبگیری:

اگر نظرات کاربران در مورد مدل های مختلف آبمیوه گیری را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که برخی از آنها تفاله های را کمی آبدار خارج می‌کنند، یعنی آب میوه به خوبی گرفته نمی‌شود. لذا بهتر است در این مورد هم بررسی داشته باشید.

جنس تیغه آبمیوه گیری:

جنس تیغه در کیفیت کار دستگاه و همچنین کیفیت آب میوه خروجی موثر است، تیغه خوب همیشه تیز است و به خوبی با چرخش کافی آب میوه را گرفته و تفاله ها را جدا می‌کند. وقتی بحث از جنس تیغه می شود یعنی از استیل درجه یک باشد، به این دلیل که باید در برابر رطوبت، شست و شو و زنگ زدگی مقاوم باشد و آسیب نبیند.

دهانه ورودی دستگاه:

تبلیغاتی زیادی انجام می‌شود که در آنها دهانه بزرگ دستگاه به عنوان یک مزیت نشان داده می‌شود، به طور مثال نشان می‌دهند یک سیب بزرگ در دهانه وارد می‌شود، در حالی که این اشتباه است و هرچقدر هم که دهانه بزرگ باشد بازهم لازم است که میوه ها در قطعه های کوچکتر وارد کنید.

ظرف تفاله گیر دستگاه آبمیوه گیری:

برخی از دستگاه‌های آبمیوه گیری دارای مخزن جداشونده هستند، یعنی به راحتی می‌توانید مخزن تفاله را جدا کرده و بشورید، اما در برخی مدل های دیگر مخزن قابلیت جدا شدن ندارد و این کمی شما را به دردسر می اندازد، پس اگر جدا شدن مخزن آبمیوه گیری برایتان مهم است به آن توجه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.